donderdag 5 augustus 2021

Kerstkaart week 31

 Na een drukke en onrustige tijd lukt het eindelijk weer om wat kaarten te maken. Ik had er een tijdje even geen ruimte voor. De laatste dagen maakte ik er maar liefst zeven (!) en ik heb ook zin om het bloggen weer voorzichtig op te pakken. De ijzeren regelmaat van 3 keer per week posten - die ik mezelf had opgelegd - dat laat ik maar even, maar ik heb genoeg leuks gemaakt om te laten zien. En er staat ook nog wel wat in de map met concepten om te showen!


Het is donderdag, dus voor nu eerst een kerstkaart. Niet mijn mooiste werk, als ik heel eerlijk ben,  maar wel één voor de bingochallenge van 52WTC: blauw-rendier-glitter.

Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Geometric deer CR1445 
Marianne Design Clear stamp Eline’s Christmas EC0151 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 
WOW embossingpoeder Metallic Gold Sparkle
Designpapier CraftSensations


Groetnis, Nynke 

17 opmerkingen:

  1. Supermooi met dat blauw en goud.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje voor de uitdaging van 52 WTC. Ik hou wel van blauw met goud! Heel mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je hem bij de uitdaging zet onder de gewone kaartjes dan doet ie ook mee met de uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om weer een kaartje van je te zien Nynke....heel erg leuk gedaan zo in het blauw met goud!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nynke. De materialen leuk gecombineerd. Veel plezier met de hobby
    Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart Nynke blauw en goud gaan goed samen
    Gezellig dat je toch nog tijd vond om mee te doen in week 31
    Fijne avondgroet v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart inde kleur blauw.
    Fijn dat je weer je hobby hebt opgepakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig met al die sterren en dan nog de mooie hert. Fijn dat het nu weer lukt om kaartjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je weer knutseltijd hebt gevonden, Nynke! En inderdaad, bloggen is hobby, geen verplichting. Het is fijn om je weer te zien. Je kaart is echt mooi, vind ik! Je hebt m nog niet bij de challenge inzendingen geplaatst, alleen bij de wekelijkse kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Nynke, wat leuk te lezen dat je er weer zin in krijgt. Je kaart is heel mooi. Prachtige stans is dat.
    En ik hoop dat je de zin in freubelen houdt. Het is zo ontspannend, behalve als je jezelf dingen op gaat leggen....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super om je weer te zien hier!! En wel met zo'n mooie kaart!! Heel mooi in zijn eenvoud.
    En dat bloggen moet leuk blijven hoor. Het is hobby toch??
    En heerlijk dat je in zo'n fijne flow zat. Heb ik soms ook. Nu al 14 dagen bijna niets gemaakt maar het komt wel weer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je weer ruimte hebt om te knutselen. Deze kaart is erg mooi geworden, mooi chique het donkerblauw met goud. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij vele van ons is knutselen echt iets voor de wintermaanden.
    Maar zo af en toe wat posten op je blog is altijd leuk.
    Niet te streng zijn voor jezelf, want ik vind dit echt een super mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd mooie en chique combinatie dat donkerblauw met goud. Mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee wat leuk dat je er weer bent Nynke en meteen zo'n prachtige kaart. Mooi dat geometrische rendierhoofd in goud en dat steekt top af tegen het donkerblauw.
    Zeker jezelf niets opleggen bij je hobbies, alleen relaxen en genieten hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk je weer te zien Nynke, je laat een heel leuke kaart zien met het rendier. De lol gaat er snel af als je jezelf zo'n strak schema oplegt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig om je weer te zien Nynke en jezelf niks verplichten hoor meid.
    Je begin is super,wat een prachtige kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!