donderdag 13 mei 2021

Kerstkaart week 19

 Kerstkaart nummer 19 alweer voor 52 weeks to Christmas en Craftyhazelnut's Christmas Challenge. Ik had de afgelopen dagen wat verjaardagskaarten te maken, dus de kerstkaart heeft weer tot woensdag moeten wachten. Ik had echt geen inspiratie of ideeën, dus ben maar door mijn Pinterest-bord gaan bladeren. 


Daar vond ik deze mooie kaart van Marjolein. Het was al een flinke tijd geleden dan ik het kaartenrek had gebruikt, en ik heb tegenwoordig best wat mooie plaatjes in huis, dus besloot ik de kaart te liften. Uiteraard lekker mijn eigen draai er aan gegeven en een nieuwe snijmallenset gebruikt (de labeltjes rechtsboven).

Ik heb mezelf namelijk een snijmallenkoopstop opgelegd. Het begon hier echt een beetje de spuigaten uit te lopen qua aankopen. Nu moet ik van mezelf eerst alle nieuwe, ongebruikte snijmallen gebruiken die ik in huis heb voor ik weer wat nieuws mag kopen. De eerste kan ik nu dus afstrepen!


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Card Display CR1521 
Marianne Design Craftable Card Display accessories CR1522 
Marianne Design Craftable Christmas Bells CR1343 
Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen CR1478 
Marianne Design Creatable Layout LR0568 (love)
Sizzix Framelits Die Set with Stamps, Tags and Words by Stephanie Barnard 560195 
Marianne Design Clear stamp Kerstpost by Marleen CS1069
Plaatje onbekend
Craft Sensations designpapier


Groetnis, Nynke



18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het kaartenrek leuk papier en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en op het kaartenrek heb je allerlei leuks gehangen!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart met het wandrek erop.
    Er is van alles op te zien ,op je wandrek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart met het rekjes. Wat ben je streng voor jezelf! Maar ik herken het wel hoor. Er is ook zo veel moois te koop!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi lift van de kaart van Marjolein, Nynke! En heerlijk toch, Pinterest is een eindeloze bron van inspiratie!
    Ik herken je koopstopvoornemen heel erg, ik heb met mezelf afgesproken dat ik de eerste 6 maanden van dit jaar niets nieuws koop op hobbygebied, behalve lijm en plakband, zoveel spullen in de kast... Maar de verleidingen zijn groot en het valt niet altijd mee. Leuk idee om eerst al je snijmallen te gebruiken voor er weer een nieuwe mag, ik ben benieuwd naar je kaartjes.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Leuk zijn Die mini labeltjes hè? Zo herkenbaar wat je zegt van het kopen... Hier gaat dat net zo, maar omdat ik samen met m'n moeder knutsel en we het samen delen is de verleiding soms nog groter. We hebben afgesproken alleen Marianne Design kopen en eventueel wat dutch Doobadoo, niet allemaal verschillende merken en dat scheelt ook al en... Bij sommige winkels heb je een leuke pre order korting, dat scheelt dan ook weer, want als je het later koopt ben je duurder uit (argument om 't goed te praten als je af en toe de verleiding toch niet kunt weerstaan ;-))

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart gemaakt met dit kaartenrek! Je moet al bijna hele dagen achter de hobbytafel zitten om elke maand alles te gebruiken. Succes met je voornemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart heb je gemaakt met dat kaartenrekje. Die klemmetjes zijn ook net echt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart! Wat leuk dat je die van mij als inspiratie hebt gebruikt. Je snijmallenaankoopstop is een mooi streven. Ik doe dit met kerstpapier, want daar heb ik zo'n bult van liggen! Met uitzondering van Marianne Design. Gelukkig hebben komen die vast in het najaar pas met kerstpapier denk ik. Ik ben benieuwd naar je volgende kaarten met nog niet-gebruikte producten! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart, heel leuk dat kaartenrek!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Nynke....en leuk dat je de inspiratie bij marjolein gevonden hebt!
    Zo kunnen we elkaar zeker inspireren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk zo'n kaartenrek in kerststijl Nynke. Mooi gedecoreerd en echt iets van deze tijd die rekken. Mooi voornemen heb je genomen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, goed idee om dat rek weer eens te gebruiken. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel origineel deze kaart ! Mooi gemaakt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje Nynke...zo leuk met dat kaartenrek en het het leuke plaatje erop...Leuk dat je zo bij elkaar de inspiratie op kan doen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een superleuke kaart en dat kaartenrek is echt tof, had ik eigenlijk nog niet eerder gezien. Ik had mezelf ook lang een stop opgelegd, maar heb die intussen weer opgeheven ;)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!