zaterdag 15 mei 2021

Hoera voor Daan!

 Vandaag een verjaardagskaart voor Daan. Hij werd vorige week 5 jaar, en speelt graag met auto's. Dan krijg je natuurlijk een truck (met aanhanger) vol cadeautjes op je kaart. 
Hij is ook dol op Lego trouwens, maar daar had ik geen kaartideeën bij ;-). Dat wordt iets voor volgend jaar.


Deze kaart was ook weer onderdeel van het plan om al mijn nieuwe en ongebruikte snijmallen eerst te gebruiken voor ik nieuwe koop. De truck had ik met flinke korting gekocht bij de plaatselijke hobbywinkel, maar zat nog ingepakt. Nu dan eindelijk eens mee gestanst, en ik vind hem echt superleuk! Die is voor nog veel meer kaarten in te zetten. Ik denk voor de komende weken nog aan een kerstkaart, en dan natuurlijk met een kerstboom in de laadbak. En ik zag op Pinterest nog veel meer leuks voor in de laadbak: babyspeeltjes, bloemen, hartjes. Hier ben ik nog lang niet mee uitgespeeld!


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Creatable Truck LR0641 
Marianne Design Craftable Presents by Marleen CR1488 
Marianne Design Pretty papers bloc Springtime PK91674
AliExpress snijmallen wolkjes, letters, cijfer


Groetnis, Nynke



14 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met de fleurige cadeautjes!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoer auto met de volgeladen laadbak met cadeautjes leuke kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie, leuke en stoere jongenskaart! Leuk dat je elke mal zo gaat gebruiken die je hebt liggen... Ik probeer dat ook te doen, maar lukt niet altijd. Vaak 1 kaart in de week met nieuwe spullen en 1 met een mix van nieuw en oud

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer en heel leuk.
    Hier zal Daan blij verrast mee zijn.
    Ja, deze truck heeft zeker veel mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat edn leuke kaart heb je voor Daan gdmaskf
    Edn leuk idee om mallen klaar te leggen om eens gaan te gebruiken.. ik dor het soms met de kerstkaarten..
    Heb nu ook nog kerstballen die nog weinig of niet gebruikt zijn.. we zijn soms zo hebberig als we weer wat moois zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart voor de jarige Daan. De vrachtauto brengt hem veel cadeautjes. En zo te lezen komen er nog veel meer leuke kaarten met de vrachtwagen aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Daan
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart voor Daan met de vrachtauto vol cadeautjes. Wat een ideeën nog, ik ben benieuwd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nynke, wat een enig kaartje! ZO leuk die vrachtwagen met cadeautjes. En voor lego zijn er heel veel leuke ideetjes. Tijd zat om er naar te zoeken en erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stoere kaart, erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart heb je voor Daan gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een GAAF kaartje heb je voor Daan gemaakt Nynke. Wat zal hij blij zijn met een vrachtwagen met aanhanger en dan ook nog eens vol met cadeautjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere jongenskaart Nynke.
    Leuk de vrachtwagen met Kado's.
    Daan is vast blij met deze kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe kaart voor Daan!! Ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat verzinnen met die vrachtwagen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!