maandag 5 april 2021

Alcoholinkt #4

 Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart! Goed ook om te weten dat er ooit een tijd komt dat onze zoon wat langer slaapt. Helaas heb ik daar afgelopen dagen nog niet van mogen proeven.
Gelukkig ben ik zelf ook een vroege vogel, dus half zeven vond ik nog wel acceptabel. Ik probeer maar de voordelen er van in te zien. Het levert knutseltijd op, en anders wel tijd om een rondje langs jullie allemaal te maken. 


Omdat de hoeveelheid mannenkaarten in mijn voorraad nogal onder de maat is, besloot ik om van één van mijn creaties met alcoholinkt een kaart te maken voor een man. Ook nu heb ik geprobeerd de kleuren van de inkt de aandacht te geven die ze verdienen. Ik hield de kaart dus maar weer vrij eenvoudig.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Creatable Gefeliciteerd LR0651
Snijmallen zeshoeken Action
Alcoholinkt Ranger
Yupo papier


En tot slot nog even een top 3 notering bij Knutsels en Kadootjes met deze kaart:

 

Ik blijf dat toch echt leuk vinden, zo'n topplekje. En helemaal als er, net als nu, een job als gastdesigner aan vast zit.


Groetnis, Nynke





16 opmerkingen:

  1. Wat een gave mannenkaart Nynke! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een mooi kaartje. Vind dat effect met alchoholinkt zo mooi lijken.
    Gefeliciteerd met je topplekje, was ook al zo’n mooi kaart. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart.
    Stoere uitstraling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik zó leuk bedacht.
    Knap ook, om zo'n idee wat in je hoofd zit, uit te werken tot een stoere Mannenkaart.
    De kleuren zijn echt prachtig, wat een gaaf effect geeft dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannenkaarten zijn lastig, daarom heb ik er ook altijd weinig op voorraad ;-) Super leuk die hexagons! En slim om niet al te veel erbij te doen, die mooie hexagons moeten wel de hoofdrol hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannenkaarten vind ik ook altijd een moeilijke, maar deze is alvast geslaagd.
    En je kleuren van je achtergrond komen mooi uit. En zo heb je weer een restje weggewerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf vind ik deze stoere kaart met alcoholinkt gemaakt Nynke. Méér is niet nodig. Gefeliciteerd met je toppertje en leuk dat je gast-designer mag zijn, succes vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke mannenkaart heb je gemaakt met de alcoholinkt Nynke!
    Gefeliciteerd met je topper....ook een hele leuke!
    Succes met je GD kaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere kaart met de zeshoekjes Mooi gekleurd met alcohol inkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en stoere mannenkaart. Het lijkt wel wat op een legerprintje.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja die alcohol inkt staat hoog op mijn lijstje. Je hebt er weer een heel fraai kaartjes mee gemaakt. En ja, leuk dat je gastdesigner wil zijn. Je winnende kaart is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap werk met inkt Nynke, het is een mooi artistiek kaartje geworden.
    Gefeliciteerd met je mooie toppertje, ook dikverdiend!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje is dit! Als je zoon een jaar of 16 is ga je in zijn kamer kijken om een uur of 12 of hij nog wel leeft. Dat is weer de andere kant!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoere mannenkaart Nynke,

    Heb een haat liefde relatie met alcohol inkt.
    Mannenkaarten maken blijft er vaak bij...misschien
    maar weer eens aan de slag er mee.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een toffe kaart!! En deze is ook inderdaad leuk voor een man. Gefeliciteerd met je GD-schap.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!