zaterdag 27 maart 2021

Oldtimer

Al een hele tijd terug scoorde ik met veel korting een pakketje 'toppers' van Dixi Craft. Het leek me erg handig voor mannenkaarten, maar in de praktijk vind ik het nog best lastig. De toppers zijn best groot, en daardoor heb ik het gevoel dat ik verder niet veel kwijt kan op zo'n kaart.

De roest op deze oude auto had zo'n beetje dezelfde kleur als dit mooie houtpapier dat ik tweedehands eens overnam. Achter het plaatje gebruikte ik een nieuwe snijmal die ik bij de Action kocht en ik stanste er een tekst bij.



Ik maakte deze kaart met mijn schoonvader in het achterhoofd, die mogen we straks met zijn 79 jaar toch wel een oldtimer noemen. Het liep echter anders. Mijn moeder bladerde door mijn kaartenbak en pikte deze kaart in, zelfs nog voordat ik hem op de foto had gezet. Vandaag dus een primeur: foto's van de hand van mijn moeder!


Gebruikte materialen:
Dixi Craft Dixi Topper Automobile ET0235
Snijmallen Love2Craft
Designpapier Décotime
Designpapier hout onbekend

Groetnis, Nynke




10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Nynke, en een mooie stans ervoor gebruikt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje stoer hoor mooie stans heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje. Heb ook een set van die toppers, weet ook nog niet zo goed wat ik ermee moet. Je hebt het leuk opgelost. Zal het onthouden. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, die moeders ik altijd.
    Ik heb zo'n schoonmoeder, die wil ook graag kaartjes versturen die ik heb gemaakt.
    Maar, je moeder heeft gelijk, dit is echt een leuke kaart, zeker voor iemand op leeftijd van een oldtimer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo deze oldtimer verdient ook wel een prominente plek en is helemaal voor deze kaart bestemd Nynke. Ik heb dat met mijn schoondochter die het liefst alles meteen opkoopt 🙈 Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeders.....
    Wat een stoere kaart met die mooie oldtimer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart voor een ouder iemand! Misschien kun je een nieuwe maken met een andere oldtimer voor je schoonvader!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de oldtimer. Wat leuk met dit papier... het toeval wil dat ik het afgelopen vrijdag op een kerstkaart heb gebruikt... Deze blokken zijn zo veelzijdig te gebruiken. Jij moet dus een nieuwe kaart voor je schoonvader maken succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, wat leuk Nynke, je moeder vond hem dus echt heel leuk!
    EN ja, die toppers zijn ook best groot. Ik krijg wel eens wat als extraatje bij een bestelling, heel mooi, maar inderdaad goed bedenken wat je er dan bij doet op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Het papier past echt perfect bij deze oldtimer.
    Leuk dat je moeder deze kaart eruit heeft gepikt, dat betekend zeker dat hij geslaagd is.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!