maandag 29 maart 2021

Alcoholinkt #3

 Vandaag weer een kaart met alcoholinkt. Eenvoudiger dan dit wordt het niet hoor. Vlug klaar, maar met een (wat mij betreft) groots effect.


Een kleurrijke achtergrond met een grote tekststans, gemat op vellum, om zoveel mogelijk kleur te laten zien. Dan nog een tekststrookje erbij en wat bling. Meer heb je toch niet nodig? 

Gebruikte materialen:
 Carlijn Design Snijmallen DL Slimline CDSN- 0057 
Carlijn Design Snijmallen Grote teksten 4 CDSN-0075
Alcoholinkt AliExpress 
Yupo papier
Vellum


Groetnis, Nynke 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Enne.... gefeliciteerd, he?! Heb je het wel gezien gisteren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren niet gezien, maar vanochtend wel! Toch fijn dat je me ff inseint, want ik had hem zomaar kunnen missen!

      Verwijderen
  2. Heel leuke kaart! Toffe kleuren alcoholinkt heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk gezellig kaartje maakte je Nynke, knap hoor deze techniek met inkt.
    Niks voor mij want heb een hekel aan vieze handen, ik smeer dan echt alles onder hihi.
    Maar ik heb dan weer meer met borduren he ;) jij mag mij natuurlijk mailen!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en mooi het zelfgemaakte achter grondje.
    groeten Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo een mooie achtergrond heb je ook niet meer nodig dan een tekst op je kaart ! SUPER en mooie kleuren ! Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de mooie achtergrond Nynke!
    Ook je vorige twee kaartjes zijn erg leuk....je gaat zo snel kan niet bijhouden met reageren....hahaha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!@
    Ik maak dit soort achtergrondjes wel eens met ecoline, ik zó mooi.
    Ik hou ervan en inderdaad, met het de kaart niet nodig.
    De gele basis vind ik heel verrassend en super mooi passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de frisse kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan wel niet veel werk zijn. Maar het effect is super. Tof kaartje!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is nou het leuke van inkt, je hebt er snel een leuk effect mee. Ik vind het een hele mooie kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie, kleurrijke kaart, geeft een leuk effect dat matten op vellum,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik houd van deze kleurtjes, prachtig! Meer heeft het inderdaad niet nodig. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend effect en een tof idee om de tekst op vellum te matten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je met de alcoholinkt achtergrond gemaakt. Mooie kleurencombinatie. En de tekst gemat op vellum is een idee om te onthouden. Bedankt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow deze kleuren springen bijna van mijn scherm! Wat een mooie combinatie, lekker vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!