donderdag 26 november 2020

Sterren

 Al doorklikkend op verschillende kaartenblogs, liep ik weer tegen een leuke challenge aan, die van Carlin's Kaartenparadijs: maak een kerstkaart met sterren er op. En ook bij Knutsels en Kadootjes worden sterren gevraagd.
Met nog een opdrachtje op de To do-lijst voor een kerstkaart met een hond er op, was dit idee zomaar geboren.

Ik heb het qua kleuren mooi rustig gehouden deze keer, rood en wit samen. Doet toch al meteen kerstig aan, hè?

Gebruikte materialen:
Marianne Design Eline's puppy COL 1464
Snijmal sterren: Action
 Designpapier: Craft Sensations

Het stempeltje was een gratis cadeautje bij een bestelling bij CarlijnDesign. Daar kocht ik ook het zelfklevende rode glitterpapier. Echt ideaal voor kleinere onderdelen, zo heb je geen geknoei meer met lijm...


Groetnis, Nynke

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje met een lief hondje erop.
    Mooi gemaakt Nynke en bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je deze kaart erg leuk gemaakt.
    Prachtig met de sterren en vooral die in het midden is een echte blikvanger.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)
    Ik wou je blog gaan volgen, maar hiervoor heb je nog niks voorzien, zag ik. Later dan misschien ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla,
      Wat leuk dat je me wilt volgen! Ik ben er meteen ingedoken, en als het goed is moet dat nu lukken. Ik ging er maar gewoon vanuit dat dat automatisch mogelijk was, maar ik moest wel even een widget in de side bar zetten. Ik hoor graag even of het gelukt is.
      Groetjes Nynke

      Verwijderen
  3. Je kaart is prachtig! Leuk hè, hoe er dan ideetjes ontstaan en ook nog kunt combineren.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Helemaal goed voor onze challenge van K&K. Leuk dat je erbij bent deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, mooi in rood wit en schattig hondej!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze sterren-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!