maandag 23 november 2020

'Schatkaart'

 Een paar maanden geleden ontdekte ik op Facebook een leuke hobbygroep: Mijn Schatkaart. In deze groep wordt er elke maand een beschrijving geplaatst van een kaart, die je dan als challenge kunt maken. Over het algemeen zijn de kaarten net wat bewerkelijker dan een gewone rechthoekige of vierkante kaart. 

Deze maand sprak het gevraagde model me erg aan, en ik heb dan ook met heel veel plezier een kaart gemaakt. 

Voorkant

 
Binnenkant

Achterkant, met een label waar ik de boodschap op kan schrijven.

Gebruikte snijmallen:
Marianne Design: Marleen's shelves CR 1463
Marianne Design: Marleen's greenery CR 1464
CarlijnDesign: grote teksten 1 'Groetjes'
CarlijnDesign; gefeliciteerd blokletters
CarlijnDesign: DL slimline kaart (de ovaaltjes aan de binnenkant)
Amy Design: Flower pots ADD10169
De boeken zaten bij een Engels tijdschrift.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!