Alweer een gastdesignerkaartje!
Deze keer is het er één voor Girlz and the art of letters en deze challenge is de letter D aan de beurt. Ik had de leuke duifjes nog steeds thuis liggen, geleend van een collega. Ik zocht wat inspiratie op Pinterest en vond kaarten van Marleen van der Most. Met een andere tekst en papiertjes gaf ik er mijn eigen draai aan.
Vanavond geven we met de brassband een concert in de buitenlucht, in samenwerking met een showband uit de regio. We zouden eigenlijk vanmiddag hetzelfde concert ook spelen in de standplaats van de showband, en vanavond in de eigen standplaats, maar door de warmte hebben we de middageditie af moeten blazen. Het is niet verantwoord, een concert van anderhalf uur op een plein waar geen schaduw is.
Hopelijk is het vanavond wat afgekoeld.
En dan, als kers op de taart, begeleiden we morgenochtend ook nog even een kerkdienst. We sluiten het seizoen dus af met een kneiterdruk weekend, maar met gezellige mensen, en dat is ook wat waard.
Dan komende week de laatste schoolweek met alles wat daarbij hoort en dan is het vakantie. Ik tel al af...
En dan, als kers op de taart, begeleiden we morgenochtend ook nog even een kerkdienst. We sluiten het seizoen dus af met een kneiterdruk weekend, maar met gezellige mensen, en dat is ook wat waard.
Dan komende week de laatste schoolweek met alles wat daarbij hoort en dan is het vakantie. Ik tel al af...
Een fijn weekend gewenst!
Groetnis, Nynke

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!