maandag 17 juli 2023

Met postzegels en poëzieplaatjes

Het leuke aan bloggen vind ik toch wel de contacten die je legt met andere kaartenmakers, maar vooral ook de inspiratie die je bij elkaar kunt halen.
Bij deze kaarten gebeurde het halen van die inspiratie bij Ank van De Kaartenkraam. Naar aanleiding van een eerdere kaart van mij, maakte zij ook een kaart met oude postzegels. De kaart die zij liet zien deed mij weer denken aan een kaart die ik lang geleden maakte en ik besloot om zoiets nog eens te proberen.


Voor deze kaarten gebruikte ik bladzijden uit oude muziek- en leesboeken, vellum, poesiealbumplaatjes, oude postzegels en washitape. Een tekst hierbij vond ik lastig, dus heb ik de kaarten maar blanco gelaten. Zo kunnen ze voor veel gelegenheden verstuurd worden.


Groetnis, Nynke


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zijn ze.
    Het stukje vellum erop is een leuke toevoeging.
    Ben je nog lekker aan het "tutten op je roze, of beter, blauwe, wolk"?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de pagina's uit de boeken, leuk het vellum en de postzegels erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelle. Wat een leuke naam en wat fijn dat jullie het goed maken. Je kaarten vind ik erg mooi, een beetje nostalgisch ook. Heel leuk gecombineerd allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Postzegels verwerken vind ik ook altijd leuk. Toffe kaarten.
    Geniet je van je kleine wondertje? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan, weer eens wat anders en ik vind ze net als Miranda lekker nostalgisch.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Deze had ik helemaal niet gezien. Wat vreemd. Top idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!