woensdag 31 mei 2023

Tijd voor een biertje

 Vandaag toevallig weer een kaart voor een dweilorkestvriend. Willem wordt namelijk 29 vandaag!


Hij krijgt een kaart vandaag, want ik kan hem deze keer niet in levende lijve feliciteren. Hij zit namelijk, samen met de rest van het orkest, in Frankrijk, in de buurt van de Alpe d'Huez. 'We' zijn daar voor de zesde keer om aanstaande donderdag tijdens Alpe d'HuZes (AD6) de sporters muzikaal omhoog te helpen. Het is altijd prachtig werk, een geweldige sfeer daar en natuurlijk ook gewoon een gezellige week weg met elkaar.
Helaas ben ik dit jaar niet mee, dat was niet zo verstandig met bijna 35 weken zwangerschap. En ik vind dat toch een beetje jammer...


Voor de kaart koos ik natuurlijk een paar biertjes, want die lusten we allemaal wel, en de kleuren van onze kleding. Appeltjesgroen van onze poloshirts, blauw van onze jassen.

Snijmallen en stempel zijn van Marianne Design. Het houtpapier is van Craft Sensations. 

Challenge:
Try it on Tuesday - Make it masculine


Groetnis, Nynke 


7 opmerkingen:

  1. Super leuke verjaardagskaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoere kaart met het leuke dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje! Lees nu dat je al ver in je zwangerschap zit, gefeliciteerd.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart , mooi gemaakt.
    Lijkt me ook een heel festijn daar.
    Snap dat je het jammer vind , maar wel een hele leuke reden.
    Geniet van je zwangerschap het schiet al aardig op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke kaart met die biertjes!! En tof met dat kleedje er onder. Ik snap wel dat je er graag bij had willen zijn.. misschien volgend jaar weer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great male card! Thanks for sharing with us at Try It On Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!