dinsdag 7 september 2021

Jarig!

 Vandaag een vrolijk verjaardagskaartje voor een vriendin. Deze alpaca had ik al een tijdje klaarliggen, ooit gestanst en in elkaar gezet tijdens een knutselavondje met mijn duo-collega. Deze was erg lang blijven liggen, omdat ik bij het maken geen rekening had gehouden met het designpapier dat ik had. Papier bij de vleet, maar net niet in de kleuren die ik voor het dekentje had gekozen. Vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben...
Uiteindelijk heb ik maar besloten om de kleuren niet exact te laten matchen. In een regenboog zit altijd wel een kleur die ongeveer past, bedacht ik. En zo is het een erg fleurige kaart geworden.


Voor deze kaart trok ik een oudere sketch van Try Stamping on Tuesday uit de hoge hoed. Dit was een sketch die erg beviel, en die ik ook vast nog wel eens vaker ga gebruiken. Niet erg moeilijk te maken, maar met mooi papier wordt het algauw een leuke kaart.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Alpaca COL1470 
Marianne Design Pretty Papers Bloc Floral Delight PK9161 
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042
Love2Craft snijmal polaroid
AliExpress designpapier


Challenges: 
Double D Challenges
(anything with a tail)


Groetnis, Nynke


11 opmerkingen:

  1. Super cute design and fun llama! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent absoluut niet de enige en je hebt papier gevonden dat heel goed past hoor Nynke en eindelijk je alpaca prachtig op je kaartje verwerkt!
    Zonnige groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH MY how cute this is! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Anything with a Tail’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten ben jij niet de enige, want zulke situaties heb ik ook vaak. Je hebt het goed opgelost en er een vrolijke kaart van gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurrijke kaart. Past allemaal goed bij elkaar. Kan soms zo lastig zijn.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig goeie oplossing, want in de regenboog zitten zoveel kleuren dat het dekentje heel mooi past. De stippen achter de lama maken het extra feestelijk, net confetti.
    Het is zeker en leuke sketch, ik gebruik ook nog wel eens idee Sketches, omdat die goed bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms zijn we te pietluttig, ik begrijp het helemaal want dat ben ik ook. Met jou kaart is helemaal niets mis mee, hij is gewoon heel erg leuk en vrolijk. Ook even jou andere berichten bekeken en gelezen. leuk! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Nynke,

    Leuke kaart werd het. De kleuren matchen perfect!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh die is leuk geworden in de vrolijke kleurtjes word er gewoon blij van, ik vind juist dat de alpaca er uit springt met zijn felle kleur dekje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaart is het geworden. Ik begrijp het met het papier maar het is heel goed gekomen met dit mooie papier. We xijn doms te precies met de kleuren. Veel blokken en dan nog bijna geen combinaties kunnen maken omdat je dan de kleuren net niet hebt of je dnt zelf niet tevreden...we maken het ons zelf altijd moeilijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!