dinsdag 27 april 2021

Wit op wit

 Eigenlijk had ik me voorgenomen om de witte challenge van Marianne Design aan me voorbij te laten gaan, maar zoals jullie zien heb ik me er toch aan gewaagd. Ik was vanochtend bezig met de kaart voor het Kleurenkaartenteam, gebruikte mijn bloemetjes en nieuwe embossingfolder daarvoor, en zomaar ineens was daar een idee voor een kaart. Het werd een huwelijkskaart, daar vond ik het volledig witte heel geschikt voor.

De tekst op het hart embosste ik, ook in het wit, met poeder. Op mijn telefoon was de tekst goed te lezen, maar nu op mijn laptop valt het me tegen. Ik heb er even een filter overheen gelegd, dus ik hoop maar dat jullie het kunnen lezen. Zoals wel vaker, doet de foto de kaart helaas geen recht.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Heart (basic shape) CR1351 
Marianne Design Creatable Blossom LR0697 
Marianne Design Designfolder Japanese star DF3445 
Marianne Design Gefeliciteerd snijmal+stempel KJ1721 
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042 
Eazycraft glitterpapier Parelmoer wit
Vellum


Challenge:


Groetnis, Nynke







11 opmerkingen:

  1. Je kaartje is super mooi geworden! En wat een goed idee een huwelijkskaart! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique witte kaart.
    Mooi fijntjes .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige witte kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Nynke,

    Ik zie je tekst duidelijk hoor
    als ik hem vergroot.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig! Goed dat je de Challenge niet voorbij hebt laten gaan!!
    Gezellig dat je meedoet met de "wit-tinten" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Super geschikt voor een huwelijk.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk dat je toch meedoet met de challenge, je kaart is schitterend!
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart geworden.
    Super dat je mee doet met de "witte" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk Nynke, ook dat je toch de uitdaging bent aangegaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze 'witte' challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige witte kaart heb je gemaakt Nynke!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!