dinsdag 2 maart 2021

Jierdei

 Vandaag een tweede kaart met de leuke sneaker. Al is het voor mij eigenlijk de eerste, want deze kaart maakte ik al op oudjaarsdag 2020. Ik maakte hem met mijn zus in gedachten, zij draagt veel van deze All Stars-sneakers.


Afgelopen week was ze jarig en nu kan ik eindelijk deze kaart plaatsen. Op haar verjaardag kreeg ik een blij appje als bedankje, dus ik geloof dat de kaart wel in de smaak is gevallen!


Gebruikte materialen:
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Snijmal sneaker onbekend
Snijmal sterren Action
Designpapier Craft Sensations
Tekststempel Baduhenna.frl


Groetnis, Nynke

12 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk Nynke, vrolijke sneakers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart. Erg leuk gedaan.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart voor je zus..
    Leuk printje hebben de sneakers!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sneakers ,en in die vrolijke kleurtjes.
    Heb je blog bekeken en ook volger geworden bij jou.
    Hele leuke dingen gezien.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaart voor je zus. Leuk de gebloemde sneaker. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is geweldig. Tof idee om het uit een design papier te doen. In het echt zou ik deze schoenen wel willen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart heb je gemaakt met deze vrolijke sneakers. Tof die eyelets, net als bij de echte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart voor je zus Nynke....en zeker omdat zij veel sneakers draagt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke en vrolijke kaart met die gave sneakers!
    Misschien kun je sneakers gaan ontwerpen ze zien er zo leuk uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg leuk en vrolijk van kleur! En natuurlijk valt deze in de smaak! Kan niet anders

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de hippe sneaker die wil ik ook
    leuk de vrolijke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou hij is ook supergaaf en je gebruikte zo’n mooi papier.
    Ondertussen heb je er fijn een topplekje mee gewonnen,dikverdiend!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!