zaterdag 20 februari 2021

Verlof (2)

 Gisteren ging er (weer) een zwangere collega met zwangerschapsverlof, en dat is natuurlijk een perfecte reden voor een kaart. Met de mooie zwaan van Marianne Design wenste ik haar een heel fijn verlof toe.


De zwaan is eerlijk gezegd niet een stansset die ik zelf zou hebben gekocht. Ik weet niet zo goed waar ik hem anders voor zou gebruiken dan voor een geboortekaartje, en ik wil bij die leuke collectables wel ideeën hebben voor meerdere gelegenheden. Ik mocht hem lenen van een collega en ik moet zeggen, het is wel een schatje hoor!
De mooie letters van Sizzix gebruikte ik voor deze kaart voor het eerst, en daar ben ik me toch een partijtje blij mee! Ik vind ze echt prachtig.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Collectable Eline’s Swan COL 1478 
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch) 
Crea-Nest-Lies XXL 08 
Sizzix Thinlits Brush Lowercase alphabet 661686
Cirkel snijmallen met stitch AliExpress
Designpapier onbekend

Groetnis, Nynke





15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nynke mooi de cirkel in de combinatie met het papier.
    Ik zie overal een kerstkaart in, de zwaan in een vijver met een winterlandschap hangende takken met sneeuw enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wag een leuke kaart voor je collega. Heel leuk voor een zwangerschap verlof. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje. Vind jouw kleurgebruik altijd zo mooi. Die zwaan had ik juist gekocht voor kaartjes voor trouwdagen te maken. Maar gebruik ze voor allerlei gelegenheden. Heel erg bedankt dat je me erop wees dat ik gewonnen heb. Vandaag niet zo goede dag, was me dus helemaal niet opgevallen. Helemaal blij ermee, mijn dag is weer een stukje beter. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart. Mooi met de glimmende bolletjes. Ik ben ook altijd helemaal weg van de Collectables.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Nynke.
    Ik ben verliefd op je prachtige papier met de gouden bolletjes.
    Een heel mooi geheel met de lieve zwaan.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk hoe dat kleine zwaantje onder de vleugel van mama zwaan zit!
    Hele mooie verlof kaart Nynke en de glimmende dots op
    je papier heel erg leuk! We kunnen niet alles zelf hebben hè?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Nynke....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje en met die zwaan kun je ook nog altijd een voorjaarskaartje voor een verjaardag maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje! Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje en altijd handig als er een hobbyist bij je in de buurt is waar je van kunt lenen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, vooral met dat kleintje op de rug van moederzwaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is prachtig, en helemaal leuk voor deze gelegenheid! Wat fijn dat je een knutselmaatje in de buurt hebt om van te lenen.
    Fijne avond en zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje ik vind de zwaan erg leuk ik gebruik hem ook vaak voor een trouw/jubileum kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dit is de laatste die ik gemist had Nynke, je bent me toch een partij druk geweest met zoveel mooie verschillende kaarten....dit is een lieffie,echt een geweldige kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!