vrijdag 26 februari 2021

Post voor jou

Op het 4 Season Challenge Blog worden enveloppen op je kaart gevraagd. Ik had me voorgenomen een kerstkaart te maken met een leuk diertje er op bij een brievenbus, met enveloppen. Maar wat ik ook bedacht of probeerde, niets was me naar de zin.
Ik had al besloten deze challenge maar aan mij voorbij te laten gaan, toen ik in mijn bakje met restjes stuitte op wat strookjes met oude postzegels er op. Ooit gebruikt voor een project, maar natuurlijk ook heel geschikt om te verwerken op een kaart.

Met de brievenbus en de enveloppen al gestanst, hoefde ik er nu alleen nog wat papier bij te zoeken. Het werd een CAS-kaart, toch één van mijn eerste liefdes op het gebied van kaarten maken.

En nu ik toch bezig was, maakte ik er , met andere zegels en een andere brievenbus, nog maar één!

Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Classic Mailbox LR0275
Marianne Design Craftable Mailbox by Marleen CR1519
Marianne Design Pretty papers bloc Do what you love PK9149
Marianne Design Clear stamp Proost by Marleen CS1056
Alfabet snijmallen Love2Craft (Action)


Challenge:
4 Seasons Challenge Blog
(ik wil graag meedoen met de eerste kaart)


Groetnis, Nynke


 

13 opmerkingen:

  1. Wow!! Wat een leuke kaarten. Heb je erg mooi opgelost.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat origineel, Nynke. Heel leuke kaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes leuk idee met de oude postzegels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk bedacht ik vind de eerste echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk bedacht met die oude postzegels! Ze zijn heel erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal niet erg dat de kerstkaart niet lukte want dit zijn super leuke en originele kaarten geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk idee met die postzegels erbij Nynke. Het zijn hele leuke kaarten geworden, ik ben helemaal weg van de eerste. Fleurig, mooi en origineel vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze enveloppen challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT 4-Season Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een ontzettend gave en originele kaarten heb je gemaakt! Nu heb ik wel spijt dat ik nooit postzegels heb bewaard! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk bedacht met deze strookjes postzegels . Het resultaat van beide kaarten is erg mooi . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, echt een tof idee om de postzegels zo te verwerken!
    grtz Colien [4SCB]

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjonge dit is wel erg gaaf gemaakt, knap hoe je er toch iets moois van gemaakt hebt terwijl je het al opgegeven had Nynke. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!