woensdag 24 februari 2021

KKT - Magenta/witgrijs

 Voor het KleurenKaartTeam bij Martina vandaag een verjaardagskaart voor mijn beppe (oma). Ze is dol op katten, maar heeft er al jaren geen meer, dus ik heb de kitten van Marianne Design weer eens opgezocht. 


Het was nog best even zoeken naar designpapier in knalroze, dat bleek ik in geen van mijn papierblokjes te hebben. Lijkt mij een prima reden om weer eens een mooi blok uit te zoeken...
Gelukkig bood mijn Flow Book for paper lovers uitkomst, daar vind ik wel vaker iets in als ik in mijn papierblokjes net niet de juiste kleur kan vinden.
Omdat ik het stipjes papier al druk genoeg vind, heb ik de layout van de kaart maar eenvoudig gehouden.


Gebruikte materialen: 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 
Marianne Design Collectable Eline's Kittens COL1454 
Spellbinders ovale mallen 
Marianne Design Clear stamp Friese woorden CS0983
Eazycraft glitterpapier rose 
Designpapier FLOW Book for paper lovers 2015 

Groetnis, Nynke




32 opmerkingen:

  1. Wat een lief verjaardagskaartje voor je beppe, super leuk met de poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor je beppe.
    Daar is ze vast heel erg blij mee.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor je jarige Beppe. Heel tof dat leuke poesje op het stippeltjespapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje voor je jarige beppe wat een schattig stipjes papier en de poes staat er leuk bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig dat je in je Flow book een geschikt papiertje vond, hoewel een nieuw blok aanschaffen ook altijd leuk is natuurlijk. Zeker als je het "nodig" hebt. Ik probeer voor het KKT altijd uit eigen voorraad te putten. Ik heb geloof ik 1 keer iets aangeschaft, toen Nancy ('t is allemaal handwerk) voor een neon kleur had gekozen, die had ik namelijk echt niet in huis.
    Je kaart met de kitten voor je oma is tof! Ook alweer een tijd geleden dat ik een kitten maakte, ze zijn zo leuk. En helemaal passend bij de inspiratiefoto. Ben wel blij dat je m geen roze pruik hebt opgegeven...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en lieve kaart.
    Super gedaan. Ben gelijk volger geworden.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb pas een filmpje voor mixed media achtergronden gezet op maak het met leuke stempels.

      Verwijderen
  7. Heel goed gelukt. Soms is het zoeken naar de juiste kleur het meeste werk. Dat is mijn ervaring ook wel. Maar je kaart is ontzettend leuk! En de juiste kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wie zoekt die vindt meestal wel een passend papiertje he...
    Heel mooie kaart voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De poes heeft haar visje gevangen.
    Een mooi en lief kaartje is dit geworden Nynke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoes deze KKT-poes! Heel leuk en vrolijk kaartje, daar is je oma vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je katje doet het schitterend op je stippenpapier, wat een leuke kaart voor oma,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dot van een kaart voor iemand die van poezen houdt, mooie schets heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief dit kaartje Nynke, met zo een super schattig poesje erop.......KNAP gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een dot van een kaart met al die dotjes en die dot van een poes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met al die dotjes kan ik het niet anders noemen.....het is een DOT van een kaartje geworden Nynke.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje! Een heel lief kaartje, mooi gedaan in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuk kaartje met al dies tippen! De poes staat er mooi bij en zeker leuk om op een kaartje te versturen! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je voor je beppe gemaakt. Leuk papier bij de leuke poes gecombineerd. Deze kaart is vast goed in de smaak gevallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super schattig kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super gezellig en lief kaartje voor je oma! Wat leuk trouwens dat je nog een oma hebt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje maakte je voor beppe. Dat zal ze vast leuk vinden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super schattig kaartje Nynke!
    Precies in de juiste kleuren.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schatje is je kaartje geworden ! mooi gemaakt, top !
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk en grappig kaartje is het geworden. Mooi gedaan
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Nyncke,

    Wat een mooi kaartje werd het... Ik ga zelf ook altijd op zoek in mijn papierblokken om net dat geschikte papiertje te vinden... Jouw oma zal deze wel kunnen waarderen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke en frisse kaart maakte je voor jouw oma. Mooie kleuren en ja in de flow zitten vaak zulke mooie papiertjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat super leuk dat lieve katje in wit/grijs!! Tof met die roze accenten.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wel meer mensen hebben dieren in grijze tint genomen he en allemaal anders, zo leuk, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo schattig met het poesje. Mooi!
    Bedankt voor je geduld, maar ik ben bijna op het einde van mijn KKT rondje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooie kaart met de lieve poes als prachtige blikvanger Nynke.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!