zondag 14 februari 2021

Cactusknuffel

 De sketch van Tuesday Morning Sketches was zo'n leuke, daar wilde ik wel mee aan de slag! Op Pinterest kwam ik een kaartje tegen van Colien. Ik vond de tekst 'knuffel' zo geestig in combinatie met een stel cactussen, dat ik daar ook gebruik van wilde maken. Zo kan ik de kaart ook nog mooi insturen bij het challengeblog van Hobbyshop Daantje, want daar wordt iets met de letter C gevraagd.


Uit een Flow magazine haalde ik het designpapier, en ik combineerde er in dezelfde zachte tinten de cactussen bij.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Cactus CR1413 
Marianne Design Craftable Marleen's greenery CR1464 
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 
FLOW Book for paper lovers 2015
Hunkydory plaksteentjes

Challenges:


Groetnis, Nynke




16 opmerkingen:

  1. Je krijgt gelijk zin in he voorjaar bij het zien van je kaartje, mooie zachte kleuren, vind je cactussen enig. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! De zachte kleurtjes en het achtergrond papier zijn heel mooi en ik moet ook wel lachen om het woord knuffels bij de cactussen. Ik heb net naar de cactus mal zitten zoeken, maar helaas is deze niet meer verkrijgbaar. Fijne zondag! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje. De kleuren lijken zo mooi.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch !!
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met een leuke woordspeling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest je titel wel twee keer lezen Nynke....cactusknuffel....zou dat lekker zijn....haha!
    maar op papier kan het geen kwaad lijkt me....prachtig kaartje!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stekelige knuffel kaartje Nynke.

    Heel toepasselijk op 14 februari😉 mooie zachte tinten
    heb je gebruikt.

    Noflike dei, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute! Love the soft colors. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi, zacht (van kleur) kaartje, Nynke. Leuk, een knuffel bij de stekelige cactussen.
    Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke cactuskaart en je kaartje hieronder is helemaal super leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, heel mooie zachte kleurtjes...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje. De tekst in combinatie met de cactus heeft wel humor.
    Ik maakte vandaag een kaartje met dezelfde sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pretty card! I love the cactus die cuts!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your sweet cactus dies!!! I have had cacti on my list of to create with lately too!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nynke, wat een mooie cactuskaart in fijne kleuren, helemaal mijn ding.
    Ook bij je andere Posts zitten er juweeltjes, je zal mij regelmatig wel eens voorbij zien komen, groetjes en hou het gezond. laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je had een leuke uitvoering van de sketch gemaakt Nynke.
    Ik ben vandaag aan de nieuwe begonnen, vind hem best moeilijk...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!