dinsdag 10 november 2020

Wiebelkaart

 


Op de Challengeblog van Marianne Design deze keer een leuke challenge: maak een wiebelkaart. Dit was voor mij een eerste keer, ik had nog niet eerder zo'n kaart gemaakt. Hij is helaas niet zo groot, mijn grootste cirkel heeft maar een doorsnee van een centimeter of 11,5. Wel een lief, klein kaartje geworden zo.

Gisteravond maakte ik dit kaartje, in gezelschap van een collega creabea. We waren zo druk aan het bijpraten, dat ik niet goed had geteld en in eerste instantie niet op drie MD materialen kwam. Gelukkig had ik nog een stempelset met kerstteksten, dus het kwam toch nog goed. Daardoor is hij nu wel wat zwaarder aan één kant en hangt hij een beetje uit het lood.


Gebruikte materialen:
- MD Eline's Christmas Tree COL1459
- MD Tomte Gnome LR 0554
- MD Clearstamp Eline's Xmas EC0151
- Studio Light paperpad PPSL95


Deze kaart doet mee aan de Wiebelkaart challenge bij Marianne Design


6 opmerkingen:

  1. Zeker een lief wiebelkaartje Nynke,
    Leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "wiebel" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klein maar fijn, hij is wel heel schattig Nynke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief kaartje heb je gemaakt Nynke! Fijn dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de Gnomes
    Gezellig dat je meedoet met de "wiebelkaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!